12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Ақтөбе — Хромтау — Қарабұтақ тасжолын жөндеу жұмыстары қашан аяқталады?

Ақтөбе-Хромтау-Қарабұтақ тасжолы учаскелерінде қалпына келтіру жұмыстары басталды. Жөндеу жұмыстары қашан аяқталады? Tengri Аuto анықтап көрді.

Жүк тасымалдаушылар Ақтөбе – Хромтау – Қарабұтақ жолын Самара – Шымкент бағытындағы ең қиын учаске деп атайды. Бар болғаны 202 шақырымдық учаскені жүріп өту үшін оларға алты сағаттан аса уақыт қажет.

«ҚазАвтоЖол» мәліметінше, учаскеде жөндеу жұмыстары жалғасып жатыр.

«Қазіргі уақытта жоспарланған 66,1 шақырымның 38 шақырымы орындалды. Бұл жұмыстарға үш бригада, 65 техника және 84 жұмысшы жұмылдырылды. Жұмыстарды шілденің аяғына дейін аяқтау жоспарланған», — деп хабарлады » ҚазАвтоЖол.

Қазіргі уақытта тасжол екі жолақты. Ұлттық компания мәліметінше, келесі жылы тасжолды қайта жөндеу және төрт жолақтыға ауыстыру жұмыстары басталады.

«2025 жылы аталған учаскені бірінші техникалық санатқа ауыстыра отырып, оны қайта жаңарту бойынша жұмыстарды бастау жоспарланған. Қазіргі уақытта халықаралық қаржы институттарымен қажетті қаражатты бөлуге қатысты келіссөздер жүргізіліп жатыр», — деп хабарлады компания.

Ақылы тұрақтар әкімдікке өтеді: Жаңа жүйенің жүргізушілерге әсері бар ма?

Астана мен Алматыда жекеменшік ақылы автотұрақтар болмай ма? Енді әкімдіктерге жол бойындағы бос жерлерді жекеменшікақылы автотұрақтарға беруге тыйым салынады. Бұл жүйенің тиімділігі неде және өзгерістің жүргізушілерге қандай әсері бар?

1 желтоқсаннан бастап не өзгереді?

Елімізде 1 желтоқсаннан бастап не өзгереді?

Жедел жәрдем қызметкерлерінің жалақысы өседі

Қазақстанда жедел жәрдем қызметкерлерінің жалақысы өседі.

Елімізде 4 мыңнан астам дәрігер жетіспейді

Қазақстанда медицина кадрларына деген тапшылық әлі де күрделі болып тұр. Мәжіліс отырысында Денсаулық сақтау бірінші вице-министрі Тимур Сұлтанғазиев елдегі дәрігерлер мен орта буын мамандарының жетіспеушілігі туралы өзекті статистиканы жариялады.

Алматыға ЛРТ қаншалықты қажет: қаладағы кептелісті шеше ала ма?

Алматыда көліктер саны жыл сайын артып келеді, ал қала құрылысы тығыздалып жатыр. Осының нәтижесінде қаланың көлік мәселесін шешетін негізгі жобалардың бірі – жеңіл рельсті көлік (ЛРТ). Бірақ ол Алматыға шынымен қажет пе және көлік жүктемесін нақты төмендете ала ма?