12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Ақтөбе — Хромтау — Қарабұтақ тасжолын жөндеу жұмыстары қашан аяқталады?

Ақтөбе-Хромтау-Қарабұтақ тасжолы учаскелерінде қалпына келтіру жұмыстары басталды. Жөндеу жұмыстары қашан аяқталады? Tengri Аuto анықтап көрді.

Жүк тасымалдаушылар Ақтөбе – Хромтау – Қарабұтақ жолын Самара – Шымкент бағытындағы ең қиын учаске деп атайды. Бар болғаны 202 шақырымдық учаскені жүріп өту үшін оларға алты сағаттан аса уақыт қажет.

«ҚазАвтоЖол» мәліметінше, учаскеде жөндеу жұмыстары жалғасып жатыр.

«Қазіргі уақытта жоспарланған 66,1 шақырымның 38 шақырымы орындалды. Бұл жұмыстарға үш бригада, 65 техника және 84 жұмысшы жұмылдырылды. Жұмыстарды шілденің аяғына дейін аяқтау жоспарланған», — деп хабарлады » ҚазАвтоЖол.

Қазіргі уақытта тасжол екі жолақты. Ұлттық компания мәліметінше, келесі жылы тасжолды қайта жөндеу және төрт жолақтыға ауыстыру жұмыстары басталады.

«2025 жылы аталған учаскені бірінші техникалық санатқа ауыстыра отырып, оны қайта жаңарту бойынша жұмыстарды бастау жоспарланған. Қазіргі уақытта халықаралық қаржы институттарымен қажетті қаражатты бөлуге қатысты келіссөздер жүргізіліп жатыр», — деп хабарлады компания.

Әлем сарапшылары инклюзивті қоғам құрудағы жаһандық сын-қатерлерді талқылады

Алматы қаласында инклюзивті білім беру саласындағы алғашқы Дүниежүзілік конгресс аясында «Инклюзивті білім берудегі жаһандық трендтер: сын-қатерлер мен шешімдер» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

Алтын бағасы аспандап барады

Comex биржасында (Нью-Йорк тауар биржасының бөлімшесі) 2025 жылдың желтоқсан айына жеткізілетін алтын фьючерстерінің бағасы бұрын-соңды болмаған жаңа рекордқа жетіп, бір троя унциясы үшін 4 182 долларды құрады.

Президент негізгі заңның 40-қа жуық бабы өзгеретінін айтты

Президент Парламенттік реформа жөніндегі жұмыс тобының бірінші отырысында сөз сөйледі.

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? 

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? Бұл сұраққа ішкі істер министрінің орынбасары Абай Қайырбеков жауап берді.

Новый градостроительный вектор Казахстана

В ПОСЛЕДНИЕ ГОДЫ ЖИТЕЛИ КРУПНЫХ ГОРОДОВ КАЗАХСТАНА, ОСОБЕННО АЛМАТЫ, АСТАНЫ И ШЫМКЕНТА ВСЕ ЧАЩЕ СТАЛКИВАЮТСЯ С ПОСЛЕДСТВИЯМИ ТОЧЕЧНОЙ ЗАСТРОЙКИ. ВЫСОТНЫЕ ЖИЛЫЕ КОМПЛЕКСЫ ПОЯВЛЯЮТСЯ НА МЕСТЕ БЫВШИХ ШКОЛ, ПАРКОВОК, ДЕТСКИХ САДОВ И СКВЕРОВ, НЕ ОСТАВЛЯЯ ПРОСТРАНСТВА ДЛЯ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНОЙ И ТРАНСПОРТНОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ.