12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Жедел жәрдемнің соңынан еріп, кептелістен өтеді: бұл жол ережесін бұзу болып санала ма?

Қазақстандық жүргізушілер кептелістен тезірек өту үшін жедел жәрдем көлігінің соңынан еретін көліктерді жиі байқайды. Бұл жол қозғалысы ережесін бұзу болып санала ма және онымен қалай күресуге болады? Толығырақ — Tengrinews.kz материалында.

Мәжіліс депутаты Екатерина Смышляева жүргізуші жедел жәрдем көлігінің жолын бөгемей соңынан ергендіктен, басқа көлік жүргізушілеріне ғана кедергі келтіретінін атап өтті.

«Бүгінде Әкімшілік кодексте 598-бап бар. Ол арнайы жарық және дыбыс сигналдары қосылған жедел және арнайы қызметтердің көлік құралына қозғалыста артықшылық бермеуі 7 АЕК (25 844 теңге) мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғатынын көздейді. Бірақ жедел жәрдем көлігінен кейін жүрген жүргізуші әдетте бұл талапты бұзбайды. Ол алдында емес, артында жүреді. Яғни, ол жедел жәрдемге емес, қозғалыстың басқа қатысушыларына кедергі жасайды.

Сонымен қатар, жедел жәрдем көлігінен кейін жүретін жүргізуші басқа қозғалыс ережелерін бұзуы мүмкін (мысалы, жүріс жолағы немесе жылдамдық режимі). Жүргізушілердің бұл мінез-құлқымен күресу үшін осы нормаларды басқаруды күшейту қажет. Бүгінде бұған арнайы құрам жоқ», — деп түсіндірді депутат.

Депутат жедел жәрдем көлігінің артынан еру олардың жүруіне кедергі болады деп есептейді. Осыған байланысты Смышляева басқа елдердің тәжірибесіне сүйене отырып, жедел жәрдем көлігіне дейінгі қауіпсіз қашықтықты енгізуді қарастыруды ұсынды.

Смышляеваның айтуынша, Еуропа елдерінде жедел қызмет көліктерінің артынан жүруі де тәртіп бұзушылық болып табылады. Мысалы, Германияда жүргізушілерден жедел қызмет көліктерінің өтуі үшін жолақ жасау талап етіледі. Бұл ережені бұзу айыппұл немесе айыппұл үшін ұпайын салуға әкеледі. Сондай-ақ, көлік қозғалысы кезінде апаттық жолақпен жүруге қатаң тыйым салынады.

«Аустралияда жедел қызмет көліктерінен кемінде 200 метр қашықтықта болуыңыз керек, тәртіп бұзушыларға айыппұл салынуы мүмкін, ал егер олар жедел жәрдем көлігіне кедергі келтірсе, жазалар одан да қатаң болуы мүмкін», — деп түйіндеді депутат.

Новая глава в истории парламентаризма

КАЗАХСТАН СТОИТ НА ПОРОГЕ ОДНОЙ ИЗ ВАЖНЕЙШИХ ПОЛИТИЧЕСКИХ ТРАНСФОРМАЦИЙ ЗА ПОСЛЕДНИЕ ДЕСЯТИЛЕТИЯ. В СТРАНЕ НАЧАЛАСЬ МАСШТАБНАЯ ПАРЛАМЕНТСКАЯ РЕФОРМА, НАЦЕЛЕННАЯ НА ПЕРЕХОД К ОДНОПАЛАТНОМУ ПАРЛАМЕНТУ.

Елде әрбір алтыншы отбасы бала сүйе алмайды – репродуктолог

Қазақстанда бедеулік көбейіп барады. 50% жағдайда кінәрат ерлердің денсаулығынан табылады. Жалпы, бедеуліктің артуы 95% жағдайда туа біте емес, адамның өзінің немқұрайлы қарауынан туындайды.

Бағаға мораторий және мұнай нарығы: Қазақстан энергетикасына әсері қандай?

Өткен аптада Премьер-министр Олжас Бектенов үкімет мүшелерімен және мемлекеттік органдар басшыларымен кеңес өткізді. Кеңесте 16 қазаннан бастап АИ-92 маркалы бензин мен дизель отыны бағасын өсіруге мораторий жариялады. АИ-92 және дизель отынына бағаны өсіруге жарияланған мораторий елдің энергетика саласына қалай әсер етеді?

Қырғызстан өлім жазасын қайта енгізе ме? – БҰҰ қарсылық танытты

БҰҰ-ның Адам құқықтары жөніндегі Жоғарғы комиссары Фолькер Тюрк Қырғызстан билігін өлім жазасын қалпына келтіру әрекеттерін дереу тоқтатуға шақырып, мұндай регрессивті қадам халықаралық құқықты өрескел бұзу болып табылатынын ескертті.

Қазақстанда барлық мемлекеттік мобильді қосымша біріктіріледі

Ыңғайлы әрі қауіпсіз цифрлық орта қалыптастыру мақсатында барлық мемлекеттік мобильді сервис SuperApp қағидаты бойынша eGov және Aitu экожүйелеріне кезең-кезеңімен біріктіріледі. Бұл туралы Үкіметтің баспасөз қызметі мәлімдеді.