12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Айырбастау орындарында доллар 459 теңгеден сатылып жатыр. KASE сауданы кейінге қалдырды

Айырбастау орындарында доллар 459 теңгеден сатылып жатыр. KASE сауданы кейінге қалдырды, — деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

«Қазақстан қор биржасы (KASE) техникалық себептерге байланысты KASE қор нарығындағы сауда-саттық Нұр-Сұлтан уақытымен 12.00-де ашылатынын хабарлайды. KASE қолайсыздықтар үшін кешірім сұрайды», — делінген қор биржасының хабарламасында.

Елордадағы көптеген айырбастау пункті доллар сатуды тоқтатты.

Нұр-Сұлтанның ақша айырбастау пункттерінде доллар 452 теңгеден сатылып жатыр, Алматыда сағат 11.00-де 459 теңге болды. 11 сәуірдегі жағдай бойынша, кейбір ақша айырбастау пункттеріндегі валюта бағамы 463,5 теңгеге жетті.

Айта кетейік, Brent маркалы мұнай құны барреліне 101 доллардан асты. Алайда бұл теңгенің құлдырауына әсер етпейді.

Әлем сарапшылары инклюзивті қоғам құрудағы жаһандық сын-қатерлерді талқылады

Алматы қаласында инклюзивті білім беру саласындағы алғашқы Дүниежүзілік конгресс аясында «Инклюзивті білім берудегі жаһандық трендтер: сын-қатерлер мен шешімдер» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

Алтын бағасы аспандап барады

Comex биржасында (Нью-Йорк тауар биржасының бөлімшесі) 2025 жылдың желтоқсан айына жеткізілетін алтын фьючерстерінің бағасы бұрын-соңды болмаған жаңа рекордқа жетіп, бір троя унциясы үшін 4 182 долларды құрады.

Президент негізгі заңның 40-қа жуық бабы өзгеретінін айтты

Президент Парламенттік реформа жөніндегі жұмыс тобының бірінші отырысында сөз сөйледі.

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? 

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? Бұл сұраққа ішкі істер министрінің орынбасары Абай Қайырбеков жауап берді.

Новый градостроительный вектор Казахстана

В ПОСЛЕДНИЕ ГОДЫ ЖИТЕЛИ КРУПНЫХ ГОРОДОВ КАЗАХСТАНА, ОСОБЕННО АЛМАТЫ, АСТАНЫ И ШЫМКЕНТА ВСЕ ЧАЩЕ СТАЛКИВАЮТСЯ С ПОСЛЕДСТВИЯМИ ТОЧЕЧНОЙ ЗАСТРОЙКИ. ВЫСОТНЫЕ ЖИЛЫЕ КОМПЛЕКСЫ ПОЯВЛЯЮТСЯ НА МЕСТЕ БЫВШИХ ШКОЛ, ПАРКОВОК, ДЕТСКИХ САДОВ И СКВЕРОВ, НЕ ОСТАВЛЯЯ ПРОСТРАНСТВА ДЛЯ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНОЙ И ТРАНСПОРТНОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ.