Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев ағымдағы жылдың қаңтар айында Парламент Мәжілісінің отырысында, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөніндегі кеңесте мемлекеттік аппарат жұмысына жаңа көзқарас қажет екенін және мемлекеттік қызметтер жүйесінің сервистік, тұтынушылық болуы үшін түбегейлі өзгерістерді талап еткені мәлім.
Осыған байланысты, қызметтік әдеп мәселелері жөніндегі заңнаманы жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 22 ақпандағы Жарлығымен Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексінің жаңа редакциясы бекітілген болатын.
Жаңа Әдеп кодексі, ең алдымен, қызметтік әдеп стандарттарын белгілеуге бағытталған және мемлекеттік қызметшілердің моральдық-адамгершілік қасиеттерін белгілеу үшін негіз болып табылады.
Кодекстің құрылымына келетін болсақ, «Мемлекеттік қызметтің әдептік қағидаттары» деген тарау енгізіліп, мемлекеттік қызметшілердің қызметтік этикасы алты қағидаттан негізін тапты: адалдық, адалдық, әділдік, ашықтық, сыпайылық және клиентке бағдарлану.
Сондай-ақ жаңа Әдеп кодексі қызметтік әдеп стандарттарын белгілейді, оларды бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілік көзделген.
Қызметтік әдепті бұзудың алдын алу бойынша үйлестіру мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға жүктелген.
Жаңа редакциядағы кодекс ашықтыққа және клиентке бағдарлануға басымырақ бағыттылып отыр.
Қабылданған түзетулер қоғамның мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайтуға, өзара қарым-қатынастың жоғары мәдениетін қалыптастыруға және мемлекеттік қызметте парасаттылық атмосферасын құруға ықпал етеді деп үміттенеміз.
Ильдар Үйсімбаев,
Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша
департамент басшысы