12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Қызметті алушының құқықтары ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша департаментінің ерекше бақылауында

Мемлекеттік қызметшілердің атқаратын қызметтеріне байланысты әртүрлі материалдарды біз жиі баспасөзде оқимыз, теледидардан көреміз. Пікір білдірушілер арасында, біреулер олардың жұмысын оң бағалайды, басқалары теріс пікір айтады. Бірақ бәріміз түсініп отырғандай, біздің мемлекетіміздің саясатын қалыптастырудағы мемлекеттік қызметшілердің рөлі өте жоғары. Бұл ретте, Сіз басқарып отырған Департаменттің жұмысы туралы, алдыңызға қандай міндеттер қойылғаны туралы айтып бересіз бе?

Жалпы, біздің мемлекеттік қызмет істер Агенттігінің миссиясы мемлекеттік қызмет салаларында бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асырудан тұрады, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау. Сондықтан біздің міндетіміз — азаматтардың әл – ауқатын арттыру, бұл-мемлекеттік аппарат жұмысының тиімділігінің маңызды көрсеткіші.

Бұл барлық мемлекеттік органдар мен әрбір мемлекеттік қызметшінің жұмысында негізгі міндет болуы тиіс деп санаймыз. Жүргізіліп жатқан реформаларды оңтайлы іске асыру үшін халықтың мемлекеттік аппаратқа деген сенімін арттыру талап етіледі.

Осыған байланысты, біз түсінгендей, мемлекеттік қызмет тартымды болуы қажет. Біздің Агенттік өткен жылы, мемлекеттік қызметке кіру кезінде артық кедергілерді жоюға, одан «шығу» тәртібін жеңілдетуге, мемлекеттік аппаратты бюрократиядан арылтуға, мемлекеттік қызметшілерді ротациялық төлемдермен қамтамасыз етуге, икемді жұмыс кестесін енгізуге және басқа да бірқатар пәрменді өзгерістерге ықпал ететін бірқатар нормативтік актілердің авторы болды.

Бұл ретте, біздің жекелеген назардағы жұмыстар азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға бағытталғанын атап өту қажет.

Себебі біздің миссиямыздағы бағыттарының бірі мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау болып табылады, біз қоғамдық бақылау жүргізу арқылы осы бағыттағы жұмыстың жай күйін зерттейміз, қызмет көрсетудің бизнес-процестерін талдаймыз, қашықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартуды зерттейміз, қызметті берушілермен мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау жөніндегі жұмысқа қатысамыз. Біздің мақсатымыз-мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдеріндегі олқылықтарды, сондай-ақ халыққа сапалы қызмет көрсетуге кедергі келтіретін өзге де жанжалдарды анықтау.

Тоқталып өтетін мәселе — сіздің жұмысыңыз азаматтардың қандай құқықтарын қорғауда, олардың құқықтарын қалпына келтіруде?

Біз үшін әрбір өтініш шешім қабылдау дабылы болып табылады. Әрине, келтірілген дәлелдер әрдайым расталмайды, бұны біз тексеру барысында анықтаймыз. Дегенмен, қарау барысында біз мүмкіндігінше өтініш берушілерді тартуға тырысамыз, тексерулердің қорытындыларын олардың назарына заңда белгіленген мерзімдегі тәртіппен жеткіземіз. Тыңдау рәсімдерінде қаралу тәртібін түсіндіреміз, біз тексеру процесінің әр жағына келтірілген дәлелдер бойынша өз ұстанымын білдіру мүмкіндігі береміз, содан кейін ғана соңғы жауап береміз.

Әрбір азаматтың сапалы қызмет алуға құқығы бар және сіз уәкілетті орган ретінде оның мүдделерін қорғауға келетініңізді мен дұрыс түсіндім бе ?

Иә, шынында да, біз клиентке бағдарлануға тырысамыз және оған барлық мемлекеттік органдарды шақырамыз, мемлекеттік қызмет көрсететін және жалпы азаматтармен жұмыс істейтін. Өйткені, әрбір мемлекеттік қызметшінің басты міндеті-халық пен қоғам игілігі үшін қызмет ету.

Қызметті алушылардың құқықтарын қорғауға қатысты мысалдар келтіре аласыз ба?

Мысалы, азамат Е., қаланың ХҚКО-ның бірінде «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру» мемлекеттік қызметін алуға жүгінген кезде одан тегін көрсетілетін қызмет үшін заңсыз түрде ақы алынғанына байланысты Департаментке жүгінді.

Қабылданған шаралармен өтініш берушіге ақшалай қаражат қайтарылды, ал кінәлі адамдар тиісті жазаға тартылды.

Қызмет көрсетуден заңсыз бас тарту жағдайлары бар, қызметті алушылардан артық құжаттар талап ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің қолайсыз актіні қабылдауы себебінен тыңдау рәсімін жүргізуді қамтамасыз етпеу.

Осылайша, өтініш беруші өз уақытында қызметті алу құқығынан айырылып қана қоймайды, соннымен қатар бас тарту негіздері бойынша қызметті берушіден тиісті түсініктеме алмайды, бұл негізделген шағымның түсуіне себеп болады және теріс резонанс тудырады.

Мұндай жағдай «Әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсынуды қайта құру (қайта құру және қайта жабдықтау)» мемлекеттік қызмет көрсету кезінде орын алды.

Департаменттің араласуынан кейін өтініш беруші мемлекеттік қызметті тиісті түрде алды және онымен тыңдау рәсімі өткізілді.

Жалпы, 2023 жылы қалпына келтірілген құқықтардың пайызы 80% — дан жоғары болды.

Мемлекеттік қызметтерді уақтылы көрсетпеу жағдайлары бар, мұндай жағдайда біз кінәлі тұлғаларға қатысты жауапкершілік шараларын қолданамыз.

Бұл жұмыс бізбен одан әрі жалғасатын болады.

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің

Алматы қаласы бойынша департаментінің

басшысы Әлімхан Ш

Әдеп кодексінің талаптарын сақтау міндет

Сыбайлас жемқорлықпен күрес мемлекеттік қызметшілерге қатаң талап пен жауапкершілік жүктейді. Мемлекеттік қызметкерлердің әдеп кодексінің талаптарын, сондай-ақ, заңмен белгіленген...

Самый ценный ресурс – здоровье граждан

Парк службы скорой медицинской помощи г. Шымкента пополнился 30...

Личное поручительство в уголовном процессе

В целях обеспечения необходимых условий для успешного расследования и...

Искусственный интеллект и право

ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ АКТИВНО ВНЕДРЯЕТСЯ В РАЗЛИЧНЫЕ СФЕРЫ ЧЕЛОВЕЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ,...

Еріктілер кеңесі мүшелері ауладағы қар тазалау акциясына қатысты

«Еріктілер кеңесі» — Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің ұйымдастыруымен құрылған...