«Отбасы банк» баспасөз қызметіндегілер npf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы өтініштің жойылу себебін түсіндірді, — деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
«Достар, егер enpf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы сіздердің өтінімдеріңіз жойылса немесе жүйе соманы дөңгелектеуіңізді сұраса, онда бұл бірнеше себептерге байланысты болуы мүмкін:
- Егер қажет сома «0» деп көрсетілсе, онда сіздің өтініміңіз жойылады;
- Егер қаражат сомасы қосымша белгілермен көрсетілсе. Мысалы, «1.000.000» немесе «1000000,00» түріндегі сомаларды жүйе қабылдамай, дөңгелектуді сұрайды. Яғни соманы қосымша белгілерсіз «1000000» немесе «1234567» түрінде көрсету керек;
- Егер сіз бәрін дұрыс енгізген болсаңыз, жүйені жаңарту немесе қайта кіру керек», — деп жазылған
банктің Instagram желісіндегі парақшасында.
Онлайн платформада жұмыс жасау үшін сізге қолданыстағы ЭЦҚ және nclayer сертификаты қажет. Сертификаттарды Pki.gov.kz сайтынан жүктеп алуға болады.
Зейнетақы жинақтарын алу бойынша барлық іс-шаралар тек компьютерден немесе ноутбуктен тәулік бойы қолжетімді болады.