Мемлекеттік қызметке тең қолжетімділікті қамтамасыз ету, жеке сектор өкілдерін мемлекеттік қызметке тарту мүмкіндіктерін кеңейту. Адами факторды болдырмау үшін конкурстық рәсімнің ашықтығын тәуелсіз прокторинг жүйесі қамтамасыз етеді. Конкурс жеңімпазы ақпараттық жүйемен барлық кезеңдердің қорытындылары бойынша жиынтық балмен дербес анықталады».
Жүйе барлық қажетті деректер мен құжаттарды автоматты түрде «тартады» және соңында үміткер құттықтау хабарын алады және жұмысқа орналасу туралы өтінішіне электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қояды.
Айта кету керек, тестілеу өткізілетін құқықтық актілер саны азайды, сондай-ақ мәтіндермен және цифрлық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын бағалау үшін жаңа кезеңдер енгізілді.
Бұл уақытты едәуір қысқартады және Мемлекеттік қызметке кіру процесін жеңілдетеді.
Мемлекеттік қызметтің бұл гибридті моделі мансаптық және позициялық тәсілдердің ең жақсы ерекшеліктерін біріктірді. Модель мемлекеттік қызметті әр түрлі саладағы мамандар үшін ашық және ашық етуге арналған.
Қазіргі уақытта Алматы қаласының жергілікті атқарушы органдар, мәслихат, Алматы қаласының тексеру комиссиясы ағымдағы жылдың іріктеуді жаңа форматта өткізеде.
Е-қызмет» ЫАЖ-н жетілдіру бойынша жұмыс жалғасады, бұл адами факторды барынша азайтуды және іріктеу, тәлімгерлік, оқыту, көтермелеу рәсімдерінің толық ашықтығын қамтамасыз етеді.
Кадрларды іріктеу процесіне жасанды интеллектіні енгізу кандидаттардың сауалнамалық деректерін мұқият талдауға, білім мен құзыреттілікті бағалаудың жаңа әдістерін қолдануға, виртуалды көмекшілердің көмегімен әңгімелесуді автоматтандыруға, оның дәлдігін арттыра отырып, жинау процесін жылдамдатуға, сонымен қатар әлеуетті кандидаттарға бос орындар туралы хабарламаларды автоматты түрде жіберуге мүмкіндік береді.
Цифрлық технологияларды тиімді қолданудың тағы бір бағыты бос орындарды толтыру процесін автоматтандыру болады.
Сонымен қатар жасанды интеллектіні белсенді кеңейту және шешімдерді қабылдау рәсімдерінде және мемлекеттік қызметшінің бірыңғай экожүйесін құруға (бірыңғай портал) қолдану жоспарлануда.
Күнделікті тапсырмаларды автоматтандыруды, ақпараттарға қол жеткізуді, жасанды интеллектіні қолдануды және әлеуетті бағалауды қоса алғанда, мемлекеттік қызметті цифрландыру ішкі рәсімдерді жетілдіруге ғана ықпал етіп қоймай, сонымен қатар жұмыстың ашықтығын, оңтайландырылуын, қызметтердің қолжетімділігін және тиімділігін жоғарылатуды, қызметкерлердің ынталандырылуын қамтамасыз ету үшін тиімді құрал болып табылады.
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің департаменті Алматы қаласы бойынша департаменті басшысының м.а. Н.Узбеханов