12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Бұзылған құқықтарды қалпына келтіру: Мемлекеттік қызмет істері департаментінің рөлі

 Мемлекеттік органдардың қызметінде азаматтардың өтініштерін қарау жұмысының маңызы зор, өйткені мемлекеттік органдардың қызметкерлері азаматтардың проблемалық мәселелерін қарауға мұқият қарайтын, заң талаптарын түсіндіріп, бұзушылықтарды жоюға көмектесетін жағдайларда клиентке бағытталған мемлекеттік аппаратты құру мүмкін.

          Тәжірибеде әлі де болса азаматтардың құқықтары мен мүдделерін бұзу жағдайлары – мемлекеттік органдардың өтініштерді қарау мерзімдерін негізсіз бұзуы, мемлекеттік қызметтерді уақтылы көрсетпеу, дәлелсіз бас тартулар беру, бұл тұрғындардың арыз-шағымдарына әкеп соғады.

          Әрбір азамат өз мәселелерін шешуге мүдделі, мысалы, белгілі бір қызметпен айналысу құқығын беретін рұқсат құжатын алу, тұрғын үй салу/жөндеу және оны заңдастыру, жер телімін алу, балаларды білім беру ұйымына орналастыру және басқа да мүдделер, алайда, қызмет алушылардың барлығы бірдей қолданыстағы нормативтік құқықтық актілермен, қызмет көрсету тәртібі мен тәртібімен таныс емес.

          Осыған орай, әрбір мемлекеттік қызметшіден азаматтармен сапалы түсіндіру жұмыстарын жүргізу, сайтта қолжетімді және өзекті ақпаратпен қамтамасыз ету, тікелей орындаушылармен және өтініш берушімен (азаматтарды қабылдау) жұмыс кездесулерін ұйымдастыру, қызмет көрсету тәртібі туралы тұрғындарды үнемі хабардар ету талап етіледі.

          Мемлекеттік қызмет істері департаментінде мемлекеттік органдардың өкілдері мен өтініш берушілер арасында тұрақты түрде кездесулер ұйымдастырылып, онда өтініштегі әрбір дәлел жан-жақты зерттеліп, бас тарту себептері түсіндіріліп, мәселені шешу жолдары түсіндіріледі.

          Басқарманың қызметі толығымен азаматтардың құқықтарын қалпына келтіруге бағытталған жұмыстарды сапалы ұйымдастыруға бағытталғанын атап өткен жөн. Осы мақсатта Telegram желісінде азаматтарға өзекті мәселелерді шешу үшін өз өтініштерін, өтініштерін, шағымдарын, өтініштерін жіберуге мүмкіндік беретін платформа жұмыс істейді.

          2024 – 2025 жылдың 1 тоқсаны аралығында бұзылған мүдделерін қорғауға жүгінген азаматтардың қалпына келтірілген құқықтарының үлесі 70%-ды, Telegram платформасы арқылы қалпына келтірілген құқықтардың үлесі 66%-дан астамды құрады.

          Мысалы, Департаментпен азамат Н.-ның жүргізуші куәлігінің телнұсқасын беру бойынша мемлекеттік қызметті алу кезіндегі құқықтарын қалпына келтіруге көмек көрсетілді. Атап айтқанда, өтініш беруші eGov-mobile арқылы жүргізуші куәлігінің телнұсқасын алуға өтініш берген. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі 90 минутты құраса да, өтініш берушіге бір ай күтуге тура келді.

          Шағым бергеннен кейін департамент қызметкерлері қызмет көрсетушіге хабарласып, ұзақ күтудің себебі шағымданушыға хабарланбаған техникалық ақаулар екенін анықтады. Басқарманың араласуымен Мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығы заң бұзушылықтарды жойып, азаматқа жедел түрде мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Құқықтардың қалпына келтірілуіне азаматтардың шағымын қарау бойынша департаменттің іс-әрекетін де келтіруге болады. Ш. Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасымен түсті металдарды жинауға, өңдеуге және өткізуге рұқсат беруге байланысты мемлекеттік қызметті көрсетуден заңсыз бас тарту туралы.

Шағымға көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін уәкілетті мемлекеттік органдардан қажетті ақпаратты уақтылы сұратпаумен байланысты ішкі процестерді бұзуы себеп болды.

Қажетті құжаттар мен мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесі зерттеліп, өтініш берушінің дәлелдері расталды. Кінәлі тұлғалар әкімшілік жауапкершілікке тартылып, көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Өкінішке орай, осыған ұқсас жағдайлар басқа салаларда да орын алып отыр, соған байланысты басқарма тексеру іс-шараларын жүргізеді, тиісті заңнаманы зерделейді, қажет болған жағдайда уәкілетті органдарға сауалдар жолдайды, лауазымды тұлғалардан түсініктемелер сұрайды, жағдайды түсіндіру үшін өтініш берушімен және мемлекеттік органдардың өкілдерімен жұмыс кездесулерін ұйымдастырады.

Осыған байланысты мен мемлекеттік органдарды сапалы қызмет көрсетуге және қызмет алушыға бағдарлануға шақырғым келеді, өйткені азаматтардың мемлекеттік қызметкерлердің жұмысына қанағаттануы олардың жұмысының сапасына байланысты, бұл қызмет көрсетуге және қызмет алушыға бағытталған мемлекеттік аппарат құру үшін талап етіледі.

ҚР Мемлекеттік қызмет істері  агенттігінің

Алматы қаласы бойынша

 департаментінің басшысының м.а

  Шынарай Әлімхан

ҚАЖ қызметкерлері 170 ардагерді Жеңіс күнімен құттықтады

Жеңіс күнінің 80-жылдығы қарсаңында, Абай облысында қылмыстық-атқару қызметкерлері 170...

Восстановление нарушенных прав: роль Департамента по делам государственной службы

В деятельности государственных органов большое значение имеет  работа по...

Астана қаласында тәулігіне 100 тонна қоқыс шығарылады

Астана – ел жүрегі ғана емес, тазалығы мен тәртібі...

Вице-министр энергетики проинспектировал ход подготовки строительства второй нитки газопровода «Бейнеу-Бозой-Шымкент»

На участке будущего строительства второй нитки магистрального газопровода «Бейнеу-Бозой-Шымкент»...

Энергетика вице-министрі «Бейнеу-Бозой-Шымкент» магистральдық газ құбырының екінші желісінің құрылысына дайындық барысын тексерді

Қазақстан Республикасы Энергетика вице-министрі Әлібек Жамауов «Бейнеу-Бозой-Шымкент» магистральдық газ...