Қазақстан Республикасы
Үкіметінің заң шығару
жұмысының қағидаларына
1-қосымша
- «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс-қимыл кезеңі» Мемлекет Басшысының 2020 жылғы 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына Жолдауында елдің балық саласын дамытуға ерекше назар аудару қажеттігі туралы атап өтілді. Бұдан басқа, ҚР Үкіметінің 2017 жылғы 26 тамызындағы қаулысымен бекітілген Ұлттық экспорттық стратегияда балық және балық өнімдерін ҚХР-на экспорттаудың үлкен мүмкіндіктері көрсетіледі.
ҚР Үкіметінің 2020 жылы 5 сәуірдегі № 208 Қаулысымен балық шаруашылығын дамытудың Бағдарламасы қабылданды, соған байланысты балық шаруашылығы саласының перспективті даму бағытындағы ауқымды мақсаттары анықталды, олар әр түрлі бейімделген орталарда (шарбақтық, тоғандық, көл-тауарлық балық өсіру шаруашылықтары және тұйық циклды сумен қамтамасыз ету балық өсіру шаруашылықтары (ТЖҚ) тауарлы балық және басқа да су жануарларын өсіру.
Балық шаруашылығын (акваөсіру) дамыту экономиканың осы секторына инвестициялық тартымдылықты жасауға және шағын және орта бизнес субъектілерін тартуға ықпал ететін қажетті қаржы-экономикалық, әлеуметтік, экологиялық, құқықтық және өзге де жағдайлар жасамай мүмкін емес.
Балық шаруашылығында осы бағыттың әлсіз дамуының себептерінің бірі осы саладағы қатынастарды реттейтін тиімді құқықтық тетіктердің жеткіліксіз, ал кейде толық болмауы болып табылады. Бұл ретте Ресей, Әзірбайжан,Өзбекстан, Беларусь және басқа да посткеңестік бірқатар елдерде бұл мәселелер жекелеген заңнамалық актілермен реттелетінін атап өту қажет.
2. Шешу үшін заңнамалық реттеу талап етілетін проблеманы сипаттау:
Балық шаруашылығы агроөнеркәсіптік кешеннің құрамдас бөлігі болып табылатындығына қарамастан, бейімделген жағдайларда балықтар мен басқа да су жануарларын жасанды өсіруге қатысты мәселелердің аз бөлігі заңнамалық реттеумен қамтылған.
Балық шаруашылығы объектілерінің өсімін молайту және өсіру жөніндегі қызметті дайындау және жүзеге асыру процесінде туындайтын құқықтық қатынастар заң жобасының реттеу нысаны болып табылады. Атап айтқанда, құқықтық қатынастардың субъектілері мен олардың қызметінің негізгі қағидаттары, акваөсіру саласындағы мемлекеттік билік органдарының да, балық шаруашылығы субъектілерінің де меншік нысандары мен құзыреті заңнамалық түрде айқындалуға тиіс. Сонымен қатар, заңнамалық деңгейде келесі мәселелер реттелуі керек:
— акваөсіру мұқтажы үшін су объектілері мен жер учаскелерін беру тәртібі;
— акваөсіру мұқтажы үшін балық және басқа да су жануарларын өндірушілерді дайындау, сатып алу, аулау және күтіп ұстау тәртібі;
— акваөсіру саласындағы генетикалық бақылау;
— балық өсіру қызметін мемлекеттік бақылау;
— акваөсіру саласындағы ветеринариялық, санитариялық және селекциялық-асыл тұқымдық талаптар;
— балық өсіру кәсіпорындары мен шаруашылықтарын құру және пайдалану тәртібі;
— акваөсіру объектілерін жерсіндіру және қайта жерсіндіру;
— балықтардың және басқа да су жануарлары мен өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау;
— акваөсіру саласындағы балық өсіру нормативтері;
— балық шаруашылығы мелиорациясы;
— жер асты және жер үсті көздерінің су ресурстарын акваөсіру мұқтаждары үшін пайдалану тәртібі;
— акваөсіру саласындағы заңнаманы бұзғаны үшін жауаптылық;
— аквакультура саласындағы халықаралық заңнама және ынтымақтастық.
Балықтар мен дөңгелек ауыздылардың барлық түрлерінің ішінен (шамамен 140 түрі) қазіргі уақытта гибридтерді қоса алғанда, шамамен 5-8 форма жасанды түрде өсіріледі. Бұл Каспийдегі бекіре тұқымдас (Acipenseridae), Солтүстік және Шығыс Қазақстандағы ақбалық (Coregonidae), Қиыр Шығыстық өсімдік қоректі (ақ амур – Ctenopharyngodon idella және дөңмаңдайлар– Hypophthalmichthys molitrix, Aristichthys nobilis)негізінен оңтүстік аймақтарда, барлық жерде дерлік – тұқы (Сурrinius carpio)(іс жүзінде жабайы және отандық сазан түрлерінің қоспасы), және т.б. бірқатар будандар.
Генетикалық балық шаруашылығы ресурсы ретінде майшабақ (Clupeidae), нельма (Stenodus l.nelma), ақ балық (S.l.leucivhthys), хариус (Thymalus arcticus), таймень (Huso taimen), шортан (Esox lucius), каспий торта балығы (Rutilus rutilus caspius), кутум (R.frisii), оңғақ (Tinea tinea), қаяз (Barbus brachycephalus и В.capita), көкбас балық (Schizothorax spp.), балхаш алабұғасы (Perca schrenkx).
Бұл түрлер жабайы популяциялардың өнімділігін арттыру үшін таза селекциялық және генетикалық мақсаттарда да қолданыла алады.
Проблеманы сипаттау кезінде әзірлеуші орган проблеманың негізгі себептерін және сипатталған проблеманың деңгейі мен маңыздылығын көрсететін нақты талдамалық ақпаратты ұсынады.
Проблемаларды сипаттау кезінде зерттеу, әлеуметтік сауалнамалар, халықаралық және өзге ұйымдардың алынған ұсыныстары және басқалар қолданылуы мүмкін. Бөлім осы Қағидалардың ережелері ескеріле отырып толтырылады.
Әзірлеуші сілтеме жасайтын барлық материалдар реттеушілік саясаттың консультативтік құжатына қосымша болып табылады.
Р/с № | Проблемалық мәселе | Туындаған проблеманың негізгі себептері | Сипатталған проблеманың деңгейі мен маңыздылығын көрсететін талдамалық ақпарат |
1. | Акваөсіру мұқтажы үшін су объектілері мен жер учаскелерін беру тәртібі; | Қазіргі уақытта су объектісін бекіту осы су айдынында тұратын жануарлар дүниесі объектілерін пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Бұл норманың мақсаты тауарлық балық өнімдерін жасанды өсіру үшін су объектісін тұтастай және су қоймасының су ресурстарын пайдалануды заңнамалық реттеу болып табылады. Табиғи су қоймаларында өсіру ерекшеліктері мен технологиялары да реттелмеген. | |
2. | Акваөсіру мұқтажы үшін балық және басқа да су жануарларын өндірушілерді дайындау, сатып алу, аулау және күтіп-ұстау тәртібі; | Өндірушілерді сатып алу және алу бұрын белгіленген тәртіппен жүзеге асырылған және стихиялық сипатта болады. Осы мақсаттар үшін қолданылатын аулау құралдарының көлемін, уақытын, мерзімдерін және тәртібін реттеу қажет. Балық өндірушілерді ұстау, тасымалдау және емдеу мәселелерін реттеу. | |
3. | Балық өсіру қызметін мемлекеттік бақылау; | Мемлекеттік бақылау балық өсіру қызметіндегі нормативтер талаптарының тиісінше орындалуын және тауарлық өнімнің өнімдік сапасын арттыруға субсидиялар ретінде бөлінетін бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылуын қамтамасыз етуге арналған. Бұдан басқа, балық өсіру қызметіндегі бақылау мемлекеттік билік органдарының, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, сондай-ақ меншік нысанына қарамастан заңды және жеке тұлғалардың өсімін молайту және тауарлық өсіру саласындағы заңнама талаптарының сақталуын қамтамасыз етуге тиіс. | Акваөсіру саласындағы мемлекеттік бақылауды заңнамада белгіленген тәртіпке сәйкес уәкілетті мемлекеттік органдар жүзеге асырады. |
4. | Акваөсіру саласындағы ветеринариялық, санитариялық-эпидемиологиялық талаптар, акваөсіру саласындағы селекциялық-асыл тұқымдық талаптар; | Балық өсіру (акваөсіру) агроөнеркәсіптік кешеннің құрамдас бөлігі болып табылады және осы тұрғыда оларға санитариялық, ветеринариялық және селекциялық-асыл тұқымдық талаптардың талаптарына тарату қажет. Акваөсіру жөніндегі объектілерді жобалау, салу және пайдалану кезінде, сондай-ақ акваөсіру өнімдерін дайындау кезінде ветеринариялық және санитариялық-эпидемиологиялық сауаттылыққа қатысты заңнаманың талаптары сақталуға тиіс. Заңды және жеке тұлғалар-акваөсіру объектілерінің иелері ветеринариялық-санитариялық талаптар мен нормаларға сәйкес акваөсіру объектілерін сатыпалудың, тасымалдаудың, күтіп-ұстау мен азықтандырудың оңтайлы жағдайларын қамтамасыз етуге міндетті. | Акваөсіру объектілерін тасымалдау ветеринариялық және санитариялық-эпидемиологиялық сауаттылық саласындағы мемлекеттік органдармен келісім бойынша жүзеге асырылуы тиіс. Шет мемлекеттердің акваөсіру объектілерінің жұқпалы ауруларға қатысты қолайлы ауруларынан алынған сау акваөсіру объектілерін (сондай-ақ олардан алынған өнімдерді) ветеринариялық заңнаманы және халықаралық шарттарда көзделген талаптарды сақтай отырып, белгіленген шекаралық Ветеринариялық-бақылау пункттері арқылы шет мемлекеттерден мемлекет аумағына әкелуге рұқсат етіледі. Акваөсіру объектілерінен алынған өнім ветеринариялық-санитариялық сараптама нәтижелері бойынша халықтың денсаулығы үшін қауіпсіздік талаптарына сәйкес келуге тиіс. Акваөсіру объектілерінің вакциналарын және басқа да аурулардан қорғау құралдарын осы нормативтік-техникалық құжаттама құралдарының сәйкестігі туралы ветеринариялық қорытынды негізінде қолдануға жол беріледі. Адамға және акваөсіру объектілеріне ортақ немесе акваөсіру объектілері арқылы адамға берілетін аурулардың пайда болуын, таралуын және жойылуын бақылауды мемлекеттік ветеринариялық және санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау органдары жүзеге асырады. Акваөсіру объектілерінің денсаулығы, күтіп-ұсталуы және пайдаланылуы үшін олардың иелері, ал олардың акваөсіру объектілерінің ветеринариялық-санитариялық тұрғыдан қауіпсіз өнімдерін шығарғаны үшін өндірушілер жауапты болады. Акваөсіру объектілерінің және олардан жасалған өнімдердің иелері мен өндірушілері акваөсіру объектілері ауруларының туындауының алдын алуды және олардан жасалған өні мдердің ветеринариялық-санитариялық жағынан қауіпсіздігін қамтамасыз ететін шаруашылық және ветеринариялық іс-шараларды жүзеге асыруға міндетті. Акваөсіру саласындағы ветеринария заңдарының бұзылуына кінәлі лауазымды адамдар мен жеке тұлғалар заңдарға сәйкес жауапты болады. |
5. | Жер асты және жер үсті көздерінің су ресурстарын акваөсіру мұқтаждары үшін пайдалану тәртібі; | Су балық және басқада гидробионттарды өсіру және ұстау үшін негізгі компонент және орта болып табылады, олар өсіру (акваөсіру) объектілері болып табылады. Алайда, оны пайдалану, пайдалануға алу, оның құнын төлеу және табиғи ортаға қайтару тәртібі регламенттелмеген. | |
6. | Балық өсірудің селекциялық-генетикалық орталықтарын құру және олардың жұмыс істеуі (бекіре, тұқы және ақ балық түрлері) | Ең жақсы өнімдік және тұқымдық сапасы бар балықтарды АЖТ (аналық-жөндеу табынын) алу үшін базаның болмауы. | Су айдындарының биологиялық ластануы және антропогендіксипаттағы басқа да факторлар (төмен сулылық, құндылығы төмен балық түрлерінің тағамдық бәсекелестігі) өте төмен өндірістік және өсімін молайту сипаттамалары бар балық популяцияларының жай-күйіне әкелді, бұл өз кезегінде уылдырық пен сүт алу үшін пайдаланылатын ең жақсы асыл тұқымдық параметрлері бар аналық және жөндеу-аналық балықтар табынының сапалы құрамын қалыптастыруға мүмкіндік бермейді. |
7. | Балық өсіру кәсіпорындары мен шаруашылықтарын құру және пайдалану тәртібі; | Шарбақтар мен тауарлы балықтар өсіру жөніндегі шаруашылықтардыы (кәсіпорындарды) құруға (салуға) және одан әрі пайдалануға қойылатын талаптары реттейтін нормативтік құқықтық актіні әзірлеу қажет. | Мұндай талаптардың болмауы экологиялық және биологиялық ластанумен байланысты жағдайға алып келуі және экономикалық тепе-теңдіктің бұзылуына әкелуі мүмкін. |
8. | Балықтардың және басқа да су жануарлары мен өсімдіктерінің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін сақтау; | ||
9. | Акваөсіру объектілерін жерсіндіру және қайта жерсіндіру; | ||
10. | Акваөсіру саласындағы балық өсіру нормативтері; | ||
11. | Балық шаруашылығы мелиорациясы; | ||
12. | — жер асты және жер үсті көздерінің су ресурстарын акваөсіру мұқтаждары үшін падалану тәртібі; | ||
13. | — акваөсіру саласындағы заңнаманы бұзғаны үшін жауаптылық; | ||
14. | Аквакультура саласындағы халықаралық заңнама және ынтымақтастық. |
3. Сипатталған мәселені шешудің ұсынылған жолдары:
Акваөсіру саласындағы проблемаларды шешу ретінде акваөсіру туралы Заң жобасын заңнамада белгіленген тәртіппен әзірлеу және қабылдау ұсынылады, оның шеңберінде акваөсіру субъектілері арасындағы қатынастарды реттейтін нақты нормаларды әзірлеу және қабылдау көзделеді.
Басқаруды жүзеге асыратын мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ байланысты қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғалар мен дара кәсіпкерлер акваөсіру саласындағы құқықтық қатынастардың субъектілері болып табылады:
– тауарлық балық өсірумен;
– су айдындарының балық шаруашылығы мелиорациясымен;
– су биологиялық ресурстарын жасанды түрде молықтыру;
– акваөсіру акклиматизациясымен;
– рекреациялық мақсатта балық өсірумен;
– сирек кездесетін және жойылып бара жатқан балық түрлерін және басқа да су жануарлары мен өсімдіктерін сақтау.
Бұл бөлімде әзірлеуші ұсынылып отырған шешімнің оң және теріс салдарын, оның ішінде реттеу субъектілері, бенефициарлар, мемлекет және басқа топтар үшін пайдалар мен шығындарды (материалдықтан да басқа), сондай-ақ шешімді қабылдауға байланысты туындайтын мүмкіндіктер мен тәуекелдерді сипаттай отырып, проблемаларды шешудің өз пайымын келтіреді. Бөлім осы Қағидалардың 16-тармағы 2) және 3) тармақшаларының және 17 – 23-тармақтарының ережелері ескеріле отырып толтырылады ды.
4. Проблеманы шешудің қарастырылған балама жолдары (егер ықтимал баламаларға талдау жүргізілсе):
Акваөсіру саласындағы жекелеген заңнамалық актіні әзірлеу туралы шешім қабылданғанға дейін мәселелерді реттеу «Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі № 66 Заңы, «Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 593 Заңы және басқа да стратегиялық нормативтік құқықтық актілер («2025 жылға дейінгі Стратегиялық жоспар») сияқты басқа да заңнамалық актілер шеңберінде баламалы түрде жүзеге асырылады.
Әр түрлі заңнамалық және нормативтік құқықтық актілердегі аквакультура саласындағы қатынастарды реттейтін нормалардың бытыраңқылығы экономиканың бұл саласының өте нашар жағдайда болуына әкелді. Сараптамалық бағалаулар бойынша Қазақстанда балық өсірудің ықтимал мүмкіндіктері 270 мың тоннаға дейін болған кезде, 2020 жылы тауарлық өсіру деңгейі 9,2 мың тоннаға тең, бұл мүмкін болатын шаманың 3,4% — ын ғана немесе бір адамға 2,1 кг-ды құрайды.
Мысалы, көрші Өзбекстанда ашық көздерден алынған деректер бойынша 2020 жылы шамамен 400 мың тонна тауарлық балық өсірілді, бұл балық өнімдерінің импортын есепке алмағанда, жан басына шаққанда 16 кг құрайды. Ресей Федерациясында шамамен 1 млн. тонна балық өсіріледі және 5 млн. тоннадан астам балық ауланады, бұл халықтың жан басына шаққанда тұтынуды қайта есептегенде шамамен 42 кг құрайды.
Бұл бөлім, егер әзірлеуші орын алып отырған проблемаларды шешудің түрлі балама жолдарын, оның ішінде нысаналы топтардың, ұйымдардың ұсыныстары негізінде талдау жүргізсе, толтырылады. Бөлім осы нысанның 3-бөліміне ұқсас толтырылады.
5. Жария талқылауға арналған нысаналы топтар:
Болжанатын реттеудің нысаналы топтарына балық шаруашылығы субъектілері (балық өсіру, балық өндіру және балық өңдеу кәсіпорындары, шағын фермерлік және шаруа қожалықтары, ЖШС және ЖК) жатады:
— көл-тауарлы балық өсіру шаруашылықтары;
— шарбақтық балық өсіру шаруашылықтары;
— тоған (бассейндік) шаруашылықтары;
— балық өсіру-өсімін молайту шаруашылықтары;
— индустриялық шаруашылықтар (ТЖҚ);
— балық аулау және туристік базалар.
ҚР-да көрсетілген мақсатты топтардың өкілдері ретінде «Балық шаруашылықтарының қауымдастығы-ВD» ЗТБ қатысады, онымен заңды әзірлеу мәселелерін жария талқылау үшін консультациялар мүмкін болады.
Бөлімде проблемалардың әзірлеуші ұсынып отырған шешімдері әсер ететін болжамды реттеудің нысаналы топтарының толық тізбесі көрсетіледі. Бұл ретте әр топқа тікелей немесе жанама әсерінің сипаты сипатталады. Сондай-ақ нысаналы топтардың қазіргі өкілдері олармен консультациялар өткізу үшін көрсетіледі.
6. Нысаналы топтарды хабардар ету тәсілдері:
Нысаналы топтарды алдағы көпшілік (қоғамдық) тыңдаулар туралы хабардар ету WhatsApp мобильді қосымшалары арқылы не бейнеконференция және ZООМ-платформалар (онлайн) режимінде вебинарлар өткізу арқылы электрондық поштаға жүзеге асырылады. Хабарламалар балық шаруашылығы субъектілерін біріктіретін «Балық шаруашылықтары қауымдастығы-BD» ЗТБ уәкілетті органында аккредиттелген арқылы да жүзеге асырылуы мүмкін.
7. Жария талқылау тәсілі:
Оларды жүргізудің реттілігін әзірлеуші өзі айқындайды.
8. Ағымдағы жағдайды, халықаралық тәжірибені және реттеудің ұсынылатын тетіктерін талдау:
Р/с № | Ағымдағы жағдай | Халықаралық тәжірибе | Ұсынылатын реттеу |
1. | ҚР Су кодексі 125 бап. Су объектілерінде, су қорғау аймақтары мен белдеулерінде кәсіпорындар мен басқа да құрылыстарды орналастыру, жобалау, салу, реконструкциялау және пайдалануға беру шарттары Су қорғау белдеулері шегінде тыйым салынады: 1) су объектілерінің сапалық және гидрологиялық жай-күйін нашарлататын шаруашылық және өзге де қызмет (ластану, қоқыстану, сарқылу); 2) су шаруашылығы және су жинау құрылыстары мен олардың коммуникацияларын, көпірлерді, көпір құрылыстарын, айлақтарды, порттарды, пирстерді және су көлігі, кәсіпшілік балық аулау қызметімен байланысты өзге де көлік инфрақұрылымы объектілерін, балық шаруашылығы технологиялық су айдындарын, жаңартылатын энергия көздерін (гидродинамикалық су энергиясын) пайдалану жөніндегі объектілерді, сондай-ақ су объектісіндегі рекреациялық аймақтарды қоспағанда, демалыс және (немесе) сауықтыру мақсатындағы ғимараттар мен құрылыстарды салмай ғимараттар мен құрылыстарды салуға және пайдалануға; | «Аквакультура (балық өсіру шаруашылығы) туралы және Ресей Федерациясының жекелеген заңнамалық актілеріне өзгерістер енгізу туралы» Ресей Федерациясының Федералдық заңы 5 бап. Су объектілерін акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін пайдалану 1. Акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін Ресей Федерациясы Су кодексінің 38-бабында көзделген су пайдаланудың барлық түрлерін жүзеге асыруға жол беріледі. | Жеке заңнамалық акт шеңберінде («Акваөсіру туралы» ҚРЗ) |
2. | Жер кодексі 105 бап. Ауыл шаруашылығы өндірісінің шығындарын өтеу 3. Жер учаскелері беру үшін берілетін жеке және заңды тұлғалар шығындарды өтеуден босатылады: 3) тауарлы балық және басқа да су жануарларын өсіруге арналған балық өсіру шаруашылықтарын, балық питомниктерін, уылдырық шашу-өсіру шаруашылықтарын және балық өсіру зауыттарын салу; | «Аквакультура (балық өсіру шаруашылығы) туралы және Ресей Федерациясының жекелеген заңнамалық актілеріне өзгерістер енгізу туралы» Ресей Федерациясының Федералдық заңы 5-1 бап. Жерді және жер учаскелерін акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін пайдалану ерекшеліктері. 1. Акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін жер учаскесінің шекараларында орналасқан су объектілері (суландырылған карьерлер мен тоғандар, оның ішінде су ағындарындағы су тіреуіш құрылыстар құрған және тоған акваөсірмесін жүзеге асыру мақсатында пайдаланылатын тоғандар) орналасқан ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерді тоған акваөсірмесін жүзеге асыру мақсатында пайдалануға, сондай-ақ мемлекеттік немесе муниципалдық меншіктегі балық өсіру учаскесін пайдалану шартында көзделген қызметті жүзеге асыру үшін жер учаскесін пайдалануға жол беріледі. 2. Акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін қажетті күрделі құрылыс объектілерін салу, Күрделі емес құрылыстар, ғимараттар салу үшін жер учаскелері жер заңнамасына сәйкес беріледі. 3. Мемлекеттік немесе муниципалдық меншіктегі жерді немесе жер учаскелерін акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін жер учаскелерін бермей және сервитут белгілемей пайдалану жер заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады. 4. Орман учаскелері тауарлық акваөсіру (тауарлы балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін Ресей Федерациясы Орман кодексінің 38-бабына сәйкес пайдаланылады. | Жеке заңнамалық акт шеңберінде («Акваөсіру туралы» ҚРЗ) |
3. | «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» заңы 60 бап. Жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасы 2. Тапсырыс беруші (меншік иесі) Республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарымен келісім бойынша эскиздер (эскиздік жобалар) бойынша жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасынсыз жобаны жүзеге асыра алады: 4-1) бір тоғанның және (немесе) бассейннің су айнасының алаңы 0,15 гектардан аспайтын балық шаруашылығын (акваөсіру) жүргізу үшін балық шаруашылығы технологиялық су айдындарын (балық өсіру тоғаны, балық өсіру бассейні) орнату; | «Аквакультура (балық өсіру шаруашылығы) туралы және Ресей Федерациясының жекелеген заңнамалық актілеріне өзгерістер енгізу туралы» Ресей Федерациясының Федералдық заңы 6 бап. Балық өсіру инфрақұрылымын құру және пайдалану 2. Акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін ғимараттарды, құрылыстарды, құрылыстарды құру және пайдалану ерекшеліктері Ресей Федерациясының Үкіметі уәкілеттік берген атқарушы биліктің федералдық органы белгілеген тәртіппен Ресей Федерациясының қала құрылысы кодексінің талаптарына сәйкес айқындалады. 3. Ресей Федерациясының ішкі теңіз суларында, Ресей Федерациясының аумақтық теңізінде, Ресей Федерациясының континенттік қайраңында және Ресей Федерациясының ерекше экономикалық аймағында акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) мақсаттары үшін қондырғыларды, құрылыстарды, жасанды аралдарды құру, пайдалану және пайдалану ерекшеліктері «Ресей Федерациясының ішкі теңіз сулары, аумақтық теңізі және оған іргелес аймақ туралы» 1998 жылғы 31 шілдедегі № 155-ФЗ Федералдық заңның, «Ресей Федерациясының континенттік қайраңы туралы» 1995 жылғы 30 қарашадағы № 187-ФЗ Федералдық заңның және «Ресей Федерациясының континенттік қайраңы туралы» 1998 жылғы 17 желтоқсан № 191-ФЗ «Ресей Федерациясының ерекше экономикалық аймағы туралы» Ресей Федерациясының Үкіметі белгілеген тәртіппен. | Жеке заңнамалық акт шеңберінде («Акваөсіру туралы» ҚРЗ) |
4. | жоқ | 16 бап. Балық өсіру шаруашылықтарына, су биологиялық ресурстарына, олар мекендейтін ортаға келтірілген зиянды өтеу. 1. Балық өсіру шаруашылықтарына келтірілген зиянды өтеу азаматтық заңнамаға сәйкес жүзеге асырылады. 2. Су биологиялық ресурстарына, олардың тіршілік ету ортасына келтірілген зиянды өтеу «балық аулау және су биологиялық ресурстарын сақтау туралы» 2004 жылғы 20 желтоқсандағы № 166-ФЗ Федералдық заңға сәйкес жүзеге асырылады. | Жеке заңнамалық акт шеңберінде («Акваөсіру туралы» ҚРЗ) |
Ұсынылып отырған реттеу тетіктері бойынша ықтимал салдарды есептеу осы нысанның 9-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.
9. Проблеманы өлшеу индикаторлары және күтілетін нәтижелер:
Бұл бөлімде әзірлеуші орган алдағы бес жыл бойынша күтілетін нәтижелерді көрсетуге тиіс. Бұл ретте енгізілген реттеудің тиімділігін кейіннен бағалау мақсатында мұндай нәтижелер негізінен сандық есеппен басым берілуге тиіс.
Р/с № | Ағымдағы көрсеткіштер | 1 жылда қол жеткізілетін нәтижелер (заң қабылданғаннан кейін) | 2 жылда қол жеткізілетін нәтижелер (заң қабылданғаннан кейін) | 3 жылда қол жеткізілетін нәтижелер (заң қабылданғаннан кейін) | 4 жылда қол жеткізілетін нәтижелер (заң қабылданған нан кейін) | 5 жылда қол жеткізілетін нәтижелер (заң қабылданғаннан кейін) |
1. | Акваөсірудің тауар өнімін алу | 59,4 мың.тн. | 86,3 мың.тн. | 119,9 мың.тн | 162,4 мың.тн | 209,8 мың.тн |
2. | Балық өсіру шаруашылықтарының саны | 128 б. | 128 б. | 128 б. | 128 б. | 128 б. |
3. | Экспорт көлемі | 81,0 мың.тн. | 108,0 мың.тн. | 142,0 мың.тн. | 166,0 мың.тн. | 174.0 мың.тн. |
Бөлім осы Қағидалардың 9-тармағының ережелері ескеріле отырып толтырылады.