12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

1414 байланыс орталығына қоңырау шалатындар саны артты

Елімізде орын алған төтенше жағдайға байланысты мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алу қарқындап келеді. «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының 1414 байланыс орталығына қоңырау шалатындар саны еселеп артты. Бұрындары орталыққа күніне 500-600 мың азамат қоңырау шалатын болса, қазір ол көрсеткіш 1,5 млн-ға жетті.

Бүгінде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ құрған Call-орталықтарда 2366 қызметкер қызмет көрсетуде. Олардың 128-і Түркістан облысында 1414 біріңғай байданыс орталығының жүмысын күшейту үшін жұмылдырылған. Оның ішінде 68-і үйден ұялы телефоны арқылы кеңес берсе, 60 қызметкер бейнеқоңырау арқылы көрсетілетін қызметті алушыларға бейнеидентификациялау үшін тартылған.  Барлығы қашықтықтан жұмыс істеу тәртібіне көшкендіктен өз үйлерінде отырып сұрақтарға жауап беруде.

Төтенше жағдай кезінде жұмысымен қатар отбасына көңіл бөліп отырған Түркістан облысы бойынша филиалының Түркістан қалалық ХКО қызметкерлерінің бірі ерлі зайыпты Мұрат пен Жазира өз үйлерінде Call-орталығы ретінде жұртшылықтың сұрақтарына жауап беріп отыр.

«Күніне 150-200 қоңырау түседі. Сұрақтардың басым көпшілігі мемлекет тарапынан бөлініп жатқан 42500 теңге көмек, мемлекеттік қызметтерді үйде алу үшін мобильдік азаматтар базасына тіркелуі және электронды цифрлы қолтаңбаларды алу жолдарын сұрайды. Кей кездері мемлекеттік қызметтерде қатысы жоқ сұрақтарды қоятындар, дөрекілік танытатындарда, қызметтерін алып алғысын айтатындарда хабарласады. Қолымыздан келгенше арасында отбасымызғада көңіл бөлуге тырысамыз»,-дейді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Түркістан облысы бойынша филиалының Түркістан қалалық бөлімінің маманы Мұрат Барлыбаев.

Айта кетейік, бүгінде байланыс орталығының мамандары телефон және бейне қоңырау арқылы мемлекеттік қызметтердің 80%-дан астамын электрондық үкімет порталы арқылы онлайн алуға көмек беруде. Статистика бойынша төтенше жағдай жарияланғалы облыстың өзінде  80576 азаматқа онлайн қызмет көрсетілген. Оның 51450-іне телефон қоңырау арқылы қызмет көрсетілсе, қалғанына бейне байланыс арқылы түсіндірілген.

 

«Азаматтарға арналған үкімет»

 мемлекеттік корпорациясы»

Түркістан облысы филиалының

баспасөз қызметі.

БЕЗ ФОРМАЛИЗМА И ПОД ЖЕСТКИМ КОНТРОЛЕМ

В СВЕТЕ КАТАСТРОФИЧЕСКИХ СОБЫТИЙ, СВЯЗАННЫХ С ВЕСЕННИМИ ПАВОДКАМИ, ПРЕДСТАВИТЕЛИ ПРАВИТЕЛЬСТВА РК ОТМЕЧАЮТ НЕОБХОДИМОСТЬ ТЩАТЕЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ К ПОСЛЕДУЮЩИМ СЕЗОНАМ, В ТОМ ЧИСЛЕ – И К БУДУЩЕМУ ОТОПИТЕЛЬНОМУ СЕЗОНУ.

В РАМКАХ МОДЕРНИЗАЦИИ ШКОЛ

НА РЕСПУБЛИКАНСКОМ СЪЕЗДЕ УЧИТЕЛЕЙ В ОКТЯБРЕ 2023 ГОДА ПРЕЗИДЕНТ...

КАЧЕСТВЕННО И В СРОК

ОДНИМ ИЗ ПРИОРИТЕТОВ НАШЕЙ РЕСПУБЛИКИ ЯВЛЯЕТСЯ РАЗВИТИЕ РЕГИОНОВ, ОСОБЕННО...

ПРОФИЛАКТИКА И ПРОСВЕЩЕНИЕ

В СПЕЦИАЛИЗИРОВАННОМ МЕЖРАЙОННОМ СУДЕ ПО УГОЛОВНЫМ ДЕЛАМ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ...

СИЛА ПОЛИЦИИ – В ДОВЕРИИ НАРОДА

В ЯНВАРЕ ЭТОГО ГОДА ГЛАВА ГОСУДАРСТВА КАСЫМ-ЖОМАРТ ТОКАЕВ ПРОВЕЛ...