12 маусым - Жалпыұлттық аза тұту күні

spot_img
spot_img
spot_img
0.00₸

Корзина пуста.

Қазақстанда жүргізушілердің бір санаты үшін жас шектеуі өзгерді

Қазақстанда автобус жүргізушілерінің ең төменгі жасы (D санаты) төмендетілді. Заңға Президент Қасым-Жомарт Тоқаев қол қойды, — деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

Бұрын D санатындағы жүргізуші куәлігін алу үшін үміткер 25 жасқа толып, сыйымдылығы төмен автобустарда үш жылдық жұмыс өтілі (D1 кіші санаты), сондай-ақ жүк көлігінде бір жыл (С1 кіші санаты) болуы керек еді. 2003 жылғы 4 шілдедегі «Автомобиль көлігі туралы» заңның мәтіні келесідей:

«Жүргізуші орнынан басқа 16-дан астам орны бар автобустар және троллейбустармен жолаушыларды тасымалдауға 23 жасқа толған, жүргізуші ретінде кемінде үш жыл жұмыс өтілі бар, оның ішінде D1 кіші санатына жататын көлік құралдарын басқару өтілі кемінде бір жыл жүргізушілер жіберіледі».

Заң қол қойылған күннен бастап 60 күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.

Әлем сарапшылары инклюзивті қоғам құрудағы жаһандық сын-қатерлерді талқылады

Алматы қаласында инклюзивті білім беру саласындағы алғашқы Дүниежүзілік конгресс аясында «Инклюзивті білім берудегі жаһандық трендтер: сын-қатерлер мен шешімдер» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

Алтын бағасы аспандап барады

Comex биржасында (Нью-Йорк тауар биржасының бөлімшесі) 2025 жылдың желтоқсан айына жеткізілетін алтын фьючерстерінің бағасы бұрын-соңды болмаған жаңа рекордқа жетіп, бір троя унциясы үшін 4 182 долларды құрады.

Президент негізгі заңның 40-қа жуық бабы өзгеретінін айтты

Президент Парламенттік реформа жөніндегі жұмыс тобының бірінші отырысында сөз сөйледі.

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? 

Перизат Қайрат колонияда жұмыс істей ме? Бұл сұраққа ішкі істер министрінің орынбасары Абай Қайырбеков жауап берді.

Новый градостроительный вектор Казахстана

В ПОСЛЕДНИЕ ГОДЫ ЖИТЕЛИ КРУПНЫХ ГОРОДОВ КАЗАХСТАНА, ОСОБЕННО АЛМАТЫ, АСТАНЫ И ШЫМКЕНТА ВСЕ ЧАЩЕ СТАЛКИВАЮТСЯ С ПОСЛЕДСТВИЯМИ ТОЧЕЧНОЙ ЗАСТРОЙКИ. ВЫСОТНЫЕ ЖИЛЫЕ КОМПЛЕКСЫ ПОЯВЛЯЮТСЯ НА МЕСТЕ БЫВШИХ ШКОЛ, ПАРКОВОК, ДЕТСКИХ САДОВ И СКВЕРОВ, НЕ ОСТАВЛЯЯ ПРОСТРАНСТВА ДЛЯ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНОЙ И ТРАНСПОРТНОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ.