Елең еткізер | АктуальноҚоғам | Общество

Ауылда жартысы даладағы дәретхананы пайдаланады: Депутат мектептердің басты кемшілігін атады

Мәжіліс депутаты Жәмилә Нұрманбетова білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетовке жолдаған сауалында ауыл мектептеріндегі мәселелерді көтерді, деп хабарлайды Stan.kz тілшісі.

«Қазақстанда жергілікті атқарушы органдарға бағынышты мектептердің 75%-і – ауыл мектептері. Онда барлық оқушының 46%-і оқиды. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының дерегі бойынша, мектеп ғимаратының жағдайы балалардың үлгеріміне әсер етеді. Қазақстанда ауыл мектептерінің тек 1/4 бөлігі ғана бейімделген ғимараттарда орналасқан. Ауыл мектептерінің 13%-і абаттандырудың қандай да бір түрі жоқ.

31%-і тасымалдалатын суды пайдаланады. 45%-і тек даладағы дәретханаларды, 53%-і қатты отынмен жеке жылытуды қолданады. Ауыл мектептерінің жаңа модификациядағы кабинеттермен қамтамасыз етілуі төмен және 88%-і 4 мегабит секунд және одан жоғары жылдамдықтағы кең жолақты интернет желісіне қосылған. Мектептердің 8%-і ғана орта білім беруді ақпараттандыруға қатысады», – деп депутат ауыл мектептерінің кемші тұстарын тізді.

Оның айтуынша, Қазақстанда 10 мұғалімнің алтауы ауыл мектептерінде жұмыс істейді. Олардың 19%-ы – жоғары санатты, 61%-і – санаттары жоқ. Ауыл мен қала мектептері арасында білім беру шығындарының алшақтығы 2017 жылы 45,4%-ін құраған.

Депутат осының салдары ауылда білім беру сапасының төмендеуіне әкелетінін және бұл оқушылардың жетістіктерін сыртқы бағалау нәтижесінде байқалатынын айтты.

Осыған орай депутат бірқатар ұсынысын жеткізді:

– ауыл мектептерін қолдау «Білім мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған» жаңа мемлекеттік бағдарламасының басым бағыттары болып белгілеу;

– ауыл мектептері оқушыларының білімін қала мектептерімен теңдестіру үшін олардың базалық жағдайлары мен тең білім беру мүмкіндіктерін жасау жөнінде кешенді шаралар қабылдау;

– ауыл мектептерін қолдау мен дамытудың нысаналы бағдарламасын іске қосу;

– жоғары сыныптарда оқытуды дараландыруға және білім алушыларды әлеуметтендіруге бағытталған бейіндік оқыту жүйесін құрып, ауыл мектептері оқушылар арасында кәсіптік бағдар беру жұмысын жандандыру.

Комментарий