Жаңалықтар | Новости

«Отбасы банк» қандай жағдайда зейнетақы бөлігін алуға өтініш жойылатынын түсіндірді

«Отбасы банк» баспасөз қызметіндегілер npf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы өтініштің жойылу себебін түсіндірді, — деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

«Достар, егер enpf-otbasy.kz онлайн-платформасындағы сіздердің өтінімдеріңіз жойылса немесе жүйе соманы дөңгелектеуіңізді сұраса, онда бұл бірнеше себептерге байланысты болуы мүмкін:

  • Егер қажет сома «0» деп көрсетілсе, онда сіздің өтініміңіз жойылады;
  • Егер қаражат сомасы қосымша белгілермен көрсетілсе. Мысалы, «1.000.000» немесе «1000000,00» түріндегі сомаларды жүйе қабылдамай, дөңгелектуді сұрайды. Яғни соманы қосымша белгілерсіз «1000000» немесе «1234567» түрінде көрсету керек;
  • Егер сіз бәрін дұрыс енгізген болсаңыз, жүйені жаңарту немесе қайта кіру керек», — деп жазылған

банктің Instagram желісіндегі парақшасында.

Онлайн платформада жұмыс жасау үшін сізге қолданыстағы ЭЦҚ және nclayer сертификаты қажет. Сертификаттарды Pki.gov.kz сайтынан жүктеп алуға болады.

Зейнетақы жинақтарын алу бойынша барлық іс-шаралар тек компьютерден немесе ноутбуктен тәулік бойы қолжетімді болады.

Комментарий