“Эйр Астана” компаниясының өкілі Нұртас Адамбаймен болған жағдайға қатысты түсініктеме берді, деп хабарлайды Stan.kz тілшісі.
“Агент жолаушыларды тіркеу кезінде Нұртас Адамбайдан кешірім сұрап, келесі рейспен сағат 15:40-та немесе осы рейстің эконом-класында ұшуды ұсынған. Нұртас Адамбай осы рейспен ұшу туралы ұсынысты қабыл алды. “Эйр Астана” әуе компаниясы Нұртас Адамбайдан кешірім сұрайды. Сондай-ақ, әуе сапарына жұмсаған ақшасын қалпына келтіріп береді. Жолаушыға $100 сертификаты ұсынылмақ”, – деп жауап берді “Эйр Астана” өкілі Тілек Әбдірайымов.
Басқа да | О другом
В Военном институте Сухопутных войск (ВИСВ) погиб рядовой контрактной службы
«Қазіргі айлығым - 188 000 теңге»: астаналық ұстаз жоғары жалақыға қалай қол жеткізді?
Информационный центр NASA планируют открыть в Казахстане
«Орыстілділігіміз – біздің кінәміз емес, қайғымыз»: жазушының ұлы өзінің орыстілділігін бетіне басқа...
Комментарий